Сергій Квіт: Результати зовнішнього незалежного оцінювання учня – це показник щоденної кропіткої праці вчителя!

 
Сергій Квіт: Результати зовнішнього незалежного оцінювання учня – це показник щоденної кропіткої праці вчителя

28 серпня 2015 року у Київському міському будинку учителя відбулась нарада за участю Прем’єр-міністра України Арсенія Яценюка, Міністра освіти і науки України Сергія Квіта з директорами загальних середніх навчальних закладів України, учні яких показали найкращі результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови. У нараді взяла участь Голова Комітету з питань науки і освіти Верховної Ради України Лілія Гриневич.

За словами Міністра освіти і науки Сергія Квіта, результати зовнішнього незалежного оцінювання – це показник щоденної кропіткої праці вчителя, його професіоналізму викладання матеріалу та вміння допомогти кожному учню. Міністр особливо підкреслив значення української мови.

Як зазначив Сергій Квіт, рідна мова є тією перлиною, котра визначає культурну спадщину народу. «Наші вчителі української мови множать культурну спадщину, навчаючи дітей не просто правилам, а любові до рідної мови», - наголосив Міністр.

Голова Комітету з питань науки і освіти Верховної Ради України Лілія Гриневич підкреслила, що стратегічним ресурсом нашої освіти є вчителі української мови, ті люди, які розбудовують національну ідентичність кожного громадянина України.

Лілія Гриневич зазначила, що практика застосування і робота нового закону буде залежати тільки від тих людей, які очолюють колективи у своїх навчальних закладах. «В усі часи, в усіх країнах, де відбулися справжні реформи освіти, драйверами цих реформ були директори», - зауважила Голова Комітету.

Під час наради також відбулося відзначення директорів ста шкіл України, учні яких показали найкращі результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови.

 

Повну версію наради з директорами загальних середніх навчальних закладів України можна переглянути на порталі «Педагогічна преса»:

 

 

Галерея:

 

Каталог журналів | Англійська мова в початковій школі |  № 10 (131) 2015р.

Зміст номеру:

Конкурс «Народний Спікер» — ДОСВІД + ПОВАГА + СУПЕРПРИЗ

Розвивальні ігри та інтерактивні вправи на уроках англійської мови у початкових класах

Form 2. Test 4. Semester 2

Form 2. Test 4. Semester 2

Form 4. Test 5. Family and Friends 3

Form 4. Test 3. Family and Friends 3. Animals. My day

Seasons and Weather. Form 2 (by О. Karpiuk)

Colours. Form 1

Велика Британія. Лондон

Книжка-малятко. I can swim

Світ навколо нас. Їжа. 4 клас Шкільні речі

What can you do? Form 2. Semester 1

Роль пісні на уроках англійської мови

Goodbye, Primary Pchool! 4th Позакласний захід у початковій школі.

Тиждень англійської мови у 1–4 класах Виховний захід “Funny English” для учнів початкових класів.

Колорова вкладка - Useful Verbs.

 

Seasons Seasons and Weather. Form 2 (by О. Karpiuk)

О. С. Красняник, м. Київ

Мета: Ознайомити учнів із новими лексичними одиницями. Навчити вести діалог у мовленнєвій ситуації “Talking about the weather”; формувати навички діалогічного мовлення на рівні мікродіалогу з опорою на зразок та наочність; поглиблювати знання учнів про культуру спілкування британців. Розвивати інтонаційний слух та уяву. Виховувати почуття ввічливості учнів.

Обладнання: Демонстраційні картки, плакат «Яка сьогодні погода?», маркер, карта України, роздатковий матеріал...

Colours. Form 1

О. С. Красняник, м. Київ

Цілі: -Ознайомити учнів з новими ЛО та виразом “for me for you”. Повторити лексику попереднього уроку, закріпити алфавіт. Працювати над правильною фонетичною вимовою слів. Вивчити пісеньку. -Розвивати уміння усного та діалогічного мовлення. -Виховувати вміння ділитись, бути щедрим; позитивне ставлення до вивчення іноземної мови.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, флеш картки, CD, роздатковий матеріал, кольорові олівці та цукерки...

Велика Британія. Лондон

О. С. Красняник, м. Київ

Мета: -закріпити та активізувати в усному мовленні вживання лексики з тем: «Велика Британія. Лондон»; -удосконалювати навички аудіювання; -поглибити знання учнів про Англію та визначні місця Лондона; -виховувати почуття причетності до світової історії та культури, почуття поваги до пам’яток культури й потребу в пізнання світової культури.

Обладнання: малюнки із зображенням прапорів Великої Британії, США, Канади, Австралії та Нової Зеландії; дошка; фотографії Англії, Лондона, річки Темзи, Тауерського мосту, лондонського Тауера, Біг-Бена, Вестмінстерського абатства, собору св. Павла, Ріджентс-парку та метро; картинки із зображенням чисел для британських грошей; магнітофон; касета з піснею “Five Currant Buns”...

Роль пісні на уроках англійської мови

О. С. Красняник, м. Київ

Необхідність навчити якомога більшу кількість людей говорити іноземною мовою і розуміти іноземну мову зростає з кожним роком у зв’язку з розвитком міжнародних, політичних, економічних і культурних зв’язків. У цьому і полягає актуальність навичок оволодіння англійською мовою, починаючи з молодших класів. Значну роль у вивченні відіграють технічні засоби слухової, зорової і зорово-слухової наочності...